آینه جادو

آینه جادو
در آینه رسانه

ساختار جدید بلاگ "آینه جادو"

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۹ ب.ظ

یا مصور...

 

ســلام به همـــــه ی دوستان عزیز!


اگر بخوام توضیح کلی درمورد ساختار جدید بلاگ "آینه جادو" بدم، باید بگم که تصمیم گرفته شد که با توجه به تقسیم بندی موضوعی که در بالایِ ستون سمت راست می بینید، مطالب به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم بشه.

در «بخش عمومی» سعیمون بر اینه که مطالبی که مطرح میشه از موضوعاتی باشه که عموم مردم با اونها سر و کار دارن و یا میتونن داشته باشن و در این  نوشته ها هم، تأکیدمون روی روان بودن متن و کمتر پرداختن به موضوعات تخصصیه.

از این رو بخشی مثل برنامه های رسانه در این جا قرار میگیره (چون همه میتونن ببینن یا بشنون و درموردش نظر بدن) و همینطور بخش هایی که بیشتر جنبه ی معرفی دارن مثل بخش معرفی کتاب های رمان و... و همینطور بخش معرفی فیلم که بیشتر توصیفی خواهند بود.

در «بخش تخصصی» هم فعالیت های اصلی ما برای  مخاطبین علاقه مند و پیگیر که بیشتر مایل هستن درباره فیلمها، سریالها یا جشنواره ها و یا حتی ماهیت سینما بحث کنند و مطلب بخونن خواهد بود.

یک بخش معرفی کتب تخصصی هم در این بخش قرار داده شده تا برحسب نیاز شما دوستان علاقه مند، کتبی با محتوا و رویکرد تخصصی تر رو در این عرصه معرفی کنیم. (اگه مایل بودید کتابی در حیطه ی خاص براتون معرفی کنیم با ما درمیون بذارین و یا حتی اگر خودتون کتابی خوندید که فکر می کنین شاید به درد بقیه میخوره به ما بگید تا به بقیه معرفی کنیم.)

قطعاً این روند، کامل نیست. قطعاً اشکالات و نارسایی هایی داره. لطفاً نظراتتون رو با ما درمیون بذارین. در طول این دوسه ماه که مطلبی نذاشته بودیم -خداروشکر- به ما نشون دادید که پیگیر مطالبِ بلاگ خودتون هستید. تقاضا می کنیم با نظراتتون به ما در رسیدن به ساختاری خوب کمک کنید. در هر بخش، اگر هر جا حس کردید نظری دارید -با هر رأی موافق یا مخالف- با ما در ارتباط باشید، مطمئناً ما نظراتتون رو می شنویم باهاتون در تماس خواهیم بود.

 

متشکریم از همه شما عزیزانِ همیشه همراه

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی